PREPARAR EL CAMÍ.

Donades les circumstàncies que s’estan esdevenint en la nostra empresa creiem que és el moment de reunir-nos i traçar el camí que volem portar endavant.

La negociació del conveni i la situació econòmica que ens ven la direcciò d’empresa, és realment una oportunitat de canvi per millorar les nostres condicions i acabar d’una vegada amb les males pràctiques que estem patint els que estem treballant.
La direcciò d’empresa pretén que individualment estiguem tot el dia en les oficines o en els jutjats reclamant el que ens pertany, aconseguint moltes vegades que nostra labor sigui insuportable.
Sabem que des d’a dalt ens van pressionant d’un en un per complir horaris, per treure cotxes en mal estat, per entorpir acudir al metge, entorpir agafar llicències, agafar dies no retribuïts, pressionar-nos quan estem de baixa, assignar horaris insuportables, no disposar de lavabos, intentar acomiadar a companys malalts, pressionar a la plantilla nova i un llarg etcètera….. En general no deixar-nos realitzar el nostre treball en unes condicions adequades.
Per tot això des de CNT ens posem en contacte amb les seccions sindicals de ACTUB, Bescanvi Sindical, CGT i COS per reunir-nos i preparar el camí a seguir contra aquests continus atropellaments.
És una oportunitat per llaurar-nos un futur segur en T.B.

Figueres